תוכנית 304-0098590 חיפה
תכנית דרך-חיבורי נמל המפרץ באמצעות דרך ומסילה בעורף נמל חיפה בתחום הכרזת נמל, סמוך למספנות ישראל
כללי
- ועדת תכנון
- חיפה
- סוג ועדה
- מחוזית
- יישוב
- חיפה
- מקום התוכנית
- עורף נמל חיפה בתחום הכרזת נמל, סמוך למספנות ישראל
- סיווג התוכנית
- מפורטת
- קטגוריה
- שטח לדרכים
- שטח התוכנית
- 524.707 דונם
- יזם
- משרד התחבורה
- גוף מתכנן
- אדר' גל גרונר
מטרת התוכנית
1. התווית כביש המתחבר מדרך 75 אל נמל המפרץ וכן למערכות תחבורה עירוניות וארציות. הכביש באורך של כ-4 ק"מ.
2. התווית שלוחת מסילת ברזל לנמל המפרץ מאזור גשר פז עד לנמל באורך של כ-3.8 ק"מ.
3. הקמת מנהרת תשתיות וחיבור לתשתיות קוויות עירוניות וארציות,תוך ביטול תשתיות החומ"ס הקיימות והכנסתן למנהרת התשתיות.
4. קביעת הוראות סביבתיות,נופיות ואקולוגיות.
2. התווית שלוחת מסילת ברזל לנמל המפרץ מאזור גשר פז עד לנמל באורך של כ-3.8 ק"מ.
3. הקמת מנהרת תשתיות וחיבור לתשתיות קוויות עירוניות וארציות,תוך ביטול תשתיות החומ"ס הקיימות והכנסתן למנהרת התשתיות.
4. קביעת הוראות סביבתיות,נופיות ואקולוגיות.
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
תעשיה ומלאכה | 66.460 | 12.67% | 24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח לדרכים | 373.629 | 71.21% | 69 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטחים פתוחים | 29.739 | 5.67% | 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 5.569 | 1.06% | 8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 49.310 | 9.40% | 9 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 524.707 | 100% | 116 | 0 | 0 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
496 | שטח ציבורי פתוח | 10.413 | |||
497 | שטח ציבורי פתוח | 2.845 | |||
498 | שטח ציבורי פתוח | 2.921 | |||
499 | שטח ציבורי פתוח | 6.996 | |||
1624 | דרך מוצעת | 2.421 | |||
446 | דרך מוצעת | 11.957 | |||
448 | דרך מוצעת | 3.703 | |||
453 | דרך מוצעת | 1.906 | |||
454 | דרך מוצעת | 0.876 | |||
455 | דרך מוצעת | 28.563 | |||
4551 | דרך מוצעת | 13.215 | |||
4552 | דרך מוצעת | 36.861 | |||
4557 | דרך מוצעת | 2.990 | |||
4558 | דרך מוצעת | 7.972 | |||
456 | דרך מוצעת | 0.592 | |||
457 | דרך מוצעת | 0.975 | |||
458 | דרך מוצעת | 0.835 | |||
461 | דרך מוצעת | 6.397 | |||
1468 | דרך מוצעת | 6.515 | |||
527 | דרך מוצעת | 0.551 | |||
5282 | דרך מוצעת | 3.743 | |||
533 | דרך מוצעת | 1.861 | |||
534 | דרך מוצעת | 0.631 | |||
535 | דרך מוצעת | 3.201 | |||
536 | דרך מוצעת | 8.735 | |||
537 | דרך מוצעת | 2.101 | |||
5432 | דרך מוצעת | 2.875 | |||
557 | דרך מוצעת | 3.306 | |||
558 | דרך מוצעת | 2.408 | |||
559 | דרך מוצעת | 12.380 | |||
624 | דרך מוצעת | 22.779 | |||
614 | דרך מאושרת | 0.723 | |||
516 | דרך מאושרת | 0.335 | |||
517 | דרך מאושרת | 0.225 | |||
518 | דרך מאושרת | 0.373 | |||
519 | דרך מאושרת | 0.212 | |||
524 | דרך מאושרת | 0.701 | |||
578 | דרך מאושרת | 0.210 | |||
579 | דרך מאושרת | 0.180 | |||
580 | דרך מאושרת | 0.140 | |||
589 | דרך מאושרת | 1.205 | |||
430 | דרך מאושרת | 0.519 | |||
431 | דרך מאושרת | 1.990 | |||
432 | דרך מאושרת | 3.131 | |||
433 | דרך מאושרת | 15.531 | |||
434 | דרך מאושרת | 0.269 | |||
435 | דרך מאושרת | 10.858 | |||
436 | דרך מאושרת | 0.261 | |||
437 | דרך מאושרת | 0.677 | |||
441 | דרך מאושרת | 47.671 | |||
444 | דרך מאושרת | 1.683 | |||
445 | דרך מאושרת | 1.118 | |||
562 | תעשיה | 2.496 | |||
5621 | תעשיה | 0.163 | |||
563 | תעשיה | 4.319 | |||
5631 | תעשיה | 0.327 | |||
572 | תעשיה | 0.729 | |||
573 | תעשיה | 0.915 | |||
574 | תעשיה | 0.755 | |||
575 | תעשיה | 4.704 | |||
576 | תעשיה | 1.482 | |||
577 | תעשיה | 1.842 | |||
545 | תעשיה | 17.597 | |||
5451 | תעשיה | 1.213 | |||
550 | תעשיה | 1.881 | |||
5501 | תעשיה | 4.235 | |||
551 | תעשיה | 4.184 | |||
5511 | תעשיה | 3.367 | |||
552 | תעשיה | 2.628 | |||
5521 | תעשיה | 3.414 | |||
5522 | תעשיה | 0.887 | |||
620 | תעשיה | 1.751 | |||
5402 | תעשיה | 0.802 | |||
6259 | תעשיה | 3.730 | |||
626 | תעשיה | 2.342 | |||
6261 | תעשיה | 0.697 | |||
625 | מתקנים הנדסיים | 0.199 | |||
1469 | מסילת ברזל מאושרת | 9.380 | |||
511 | מסילת ברזל מאושרת | 13.426 | |||
5111 | מסילת ברזל מאושרת | 0.447 | |||
512 | מסילת ברזל מאושרת | 3.039 | |||
513 | מסילת ברזל מאושרת | 0.788 | |||
514 | מסילת ברזל מאושרת | 1.306 | |||
515 | מסילת ברזל מאושרת | 9.139 | |||
463 | מסילת ברזל מאושרת | 1.623 | |||
464 | מסילת ברזל מאושרת | 4.994 | |||
466 | מסילת ברזל מאושרת | 11.359 | |||
468 | מסילת ברזל מאושרת | 7.176 | |||
4681 | מסילת ברזל מאושרת | 2.872 | |||
4682 | מסילת ברזל מאושרת | 6.634 | |||
469 | מסילת ברזל מאושרת | 10.574 | |||
591 | נחל/תעלת נחל | 2.835 | |||
592 | נחל/תעלת נחל | 3.729 | |||
542 | דרך ו/או טיפול נופי | 1.495 | |||
507 | דרך ו/או טיפול נופי | 2.314 | |||
510 | דרך ו/או טיפול נופי | 0.932 | |||
538 | דרך ו/או טיפול נופי | 2.781 | |||
492 | מפגש דרך מסילה | 1.639 | |||
493 | מפגש דרך מסילה | 1.531 | |||
494 | מפגש דרך מסילה | 1.819 | |||
500 | מגבלות בניה ופיתוח | 0.548 | |||
501 | מגבלות בניה ופיתוח | 7.433 | |||
5011 | מגבלות בניה ופיתוח | 0.282 | |||
502 | מגבלות בניה ופיתוח | 11.449 | |||
504 | מגבלות בניה ופיתוח | 9.576 | |||
627 | מגבלות בניה ופיתוח | 14.149 | |||
6271 | מגבלות בניה ופיתוח | 2.713 | |||
5991 | מגבלות בניה ופיתוח | 2.327 | |||
590 | מגבלות בניה ופיתוח | 0.833 | |||
611 | נמל תעופה-כללי | 1.576 | |||
612 | נמל תעופה-כללי | 1.034 | |||
6121 | נמל תעופה-כללי | 0.637 | |||
613 | נמל תעופה-כללי | 0.443 | |||
6131 | נמל תעופה-כללי | 0.753 | |||
6201 | נמל תעופה-כללי | 0.878 | |||
623 | נמל תעופה-כללי | 0.049 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | הערה |
---|---|---|
עמידה בתנאי סף/קליטה | 16.12.13 | מבאת |
החלטה בדיון בהפקדה | 27.01.14 | מבאת |
פרסום להפקדה בעיתונים | 10.03.16 | הארץ |
פרסום הפקדה ברשומות | 10.04.16 | |
פרסום לתוקף ברשומות | 31.01.17 | |
פרסום לתוקף בעיתונים | 02.02.17 | הארץ |
פרסום לתוקף ברשומות | 11.01.18 | |
פרסום לתוקף בעיתונים | 19.01.18 | כל- בו |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
10877 | 9 , 27 , 28 , 37 , 56 , 68 , 70 , 76 , 77 |
10924 | 1 , 6 |
11631 | 1 , 57 , 59 , 65-67 |
11632 | 2 , 3 , 16 , 17 , 19-25 , 34-38 , 45 , 49 , 72 , 73 , 103 |
11634 | 20-24 , 29-37 , 74 , 75 |
11638 | 1 , 3 , 4 , 6 , 7 , 28 , 39 |
11639 | 3 , 8 , 9 , 12 |
11640 | 2 , 3 , 26-28 , 31-38 , 45 , 47 , 48 , 49 , 50 , 58 , 74 , 75 |
11641 | 1 , 3 , 6 , 7 |
11643 | 20-24 , 37-42 , 67 , 69 , 70 , 100-111 |
11644 | 30 , 31 |
11651 | 1-7 , 9-12 , 28-40 , 42-49 , 54-56 , 65 , 91-99 |
11652 | 3 , 4 , 7 , 21 , 25-28 , 31-33 , 35-37 , 47 , 48 , 59-62 , 65-77 , 80-82 , 85-87 , 89 , 91 , 92 |
11654 | 46 , 50 , 51 |
11659 | 3 , 4 , 39 , 40 , 41 , 49 , 50 , 68-73 , 103 |
11675 | 1 , 4 , 8 , 9 |
תוכניות קשורות
תוכניות משתנות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
חפ/229 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 15.02.34 |
חפ/319 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 10.05.37 |
חפ/320 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 09.11.37 |
חפ/324 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 09.11.37 |
חפ/222 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 12.05.38 |
חפ/536 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 07.02.39 |
חפ/324א | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 23.02.39 |
חפ/562 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 07.06.39 |
חפ/567 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 02.11.44 |
חפ/662 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 07.08.45 |
חפ/1091 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 03.05.62 |
חפ/1543 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 13.06.74 |
חפ/1630 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 08.10.78 |
חפ/1733א | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 14.06.83 |
תמ"א 13 - חוף ים תיכון | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 25.08.83 |
תמ"א 22 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 19.12.95 |
תמ"א 15 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 25.05.00 |
תמ"א 35 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 27.12.05 |
חפ/1970/ג | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 27.03.06 |
תמ"א 37ב | כפופה | תוקף ברשומות באישור שר 18.12.06 |
תמ"א 34/ב/3 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 18.12.06 |
תמ"א 3 שינוי 78 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 26.04.07 |
תמ"א 34/ב/4 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 16.08.07 |
תמ"א 37 שינוי 1 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 17.10.12 |
תמ"א 13/ב/1/1-נמל חיפה | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 11.02.14 |
תמ"א 34/ב/5 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 21.01.16 |
תמ"מ 6 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 24.06.16 |
תוכניות משנות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
304-0277111 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 31.05.19 |
304-0089318 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 27.09.19 |
304-0311852 | שינוי | פרסום להפקדה בעיתונים 07.02.20 |
304-0602375 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 03.07.20 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש.