תוכנית חפ/1970/ג חיפה
דרך הקישון, קטע מרכזי במצפון למסילת הברזל באזור נמל הקישון
כללי
- ועדת תכנון
- חיפה
- סוג ועדה
- מחוזית
- יישוב
- חיפה
- מקום התוכנית
- מצפון למסילת הברזל באזור נמל הקישון
- סיווג התוכנית
- מפורטת
- קטגוריה
- שטח לדרכים
- שטח התוכנית
- 405.303 דונם
- יזם
- יפה נוף - תחבורה
- גוף מתכנן
- יפה נוף - תחבורה
מטרת התוכנית
התווית הקטע המרכזי של דרך עורקית חדשה, כחלק מתכנון מערכת דרכים חדשה מצומת וולקן עד גשר חירם, שנועדה לשפר את התנועה בין אזור מפרץ חיפה לעיר.
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
תעשיה ומלאכה | 29.790 | 7.35% | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח לדרכים | 313.369 | 77.32% | 69 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטחים פתוחים | 62.144 | 15.33% | 10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 405.303 | 100% | 82 | 0 | 0 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
2072 | שטח ציבורי פתוח | 0.276 | |||
2073 | שטח ציבורי פתוח | 14.542 | |||
2074 | שטח ציבורי פתוח | 3.580 | |||
2075 | שטח ציבורי פתוח | 0.984 | |||
2076 | שטח ציבורי פתוח | 4.931 | |||
2077 | שטח ציבורי פתוח | 0.244 | |||
2078 | שטח ציבורי פתוח | 1.402 | |||
2079 | שטח ציבורי פתוח | 11.116 | |||
2080 | שטח ציבורי פתוח | 15.103 | |||
2081 | שטח ציבורי פתוח | 9.966 | |||
2013 | דרך מוצעת | 5.670 | |||
2014 | דרך מוצעת | 1.450 | |||
2015 | דרך מוצעת | 2.613 | |||
2016 | דרך מוצעת | 6.653 | |||
2017 | דרך מוצעת | 15.516 | |||
2018 | דרך מוצעת | 1.712 | |||
2019 | דרך מוצעת | 0.095 | |||
2020 | דרך מוצעת | 5.246 | |||
2021 | דרך מוצעת | 17.223 | |||
2022 | דרך מוצעת | 15.793 | |||
2023 | דרך מוצעת | 12.416 | |||
2024 | דרך מוצעת | 4.820 | |||
2025 | דרך מוצעת | 0.680 | |||
2026 | דרך מוצעת | 6.296 | |||
2027 | דרך מוצעת | 0.602 | |||
2028 | דרך מוצעת | 18.815 | |||
2029 | דרך מוצעת | 11.691 | |||
2030 | דרך מוצעת | 9.490 | |||
2031 | דרך מוצעת | 3.979 | |||
2032 | דרך מוצעת | 6.211 | |||
2033 | דרך מוצעת | 1.557 | |||
2034 | דרך מוצעת | 1.289 | |||
2035 | דרך מוצעת | 3.765 | |||
2036 | דרך מוצעת | 0.733 | |||
2037 | דרך מוצעת | 1.577 | |||
2038 | דרך מוצעת | 1.670 | |||
2039 | דרך מוצעת | 4.962 | |||
2040 | דרך מוצעת | 11.007 | |||
2041 | דרך מוצעת | 2.812 | |||
2042 | דרך מוצעת | 8.957 | |||
2043 | דרך מוצעת | 3.987 | |||
2044 | דרך מוצעת | 0.098 | |||
2045 | דרך מוצעת | 1.159 | |||
2046 | דרך מוצעת | 7.743 | |||
2047 | דרך מוצעת | 1.387 | |||
2048 | דרך מוצעת | 0.793 | |||
2049 | דרך מוצעת | 6.626 | |||
2050 | דרך מוצעת | 3.324 | |||
2051 | דרך מוצעת | 3.574 | |||
2052 | דרך מאושרת | 0.591 | |||
2053 | דרך מאושרת | 0.635 | |||
2054 | דרך מאושרת | 3.295 | |||
2055 | דרך מאושרת | 2.284 | |||
2056 | דרך מאושרת | 0.660 | |||
2057 | דרך מאושרת | 1.250 | |||
2058 | דרך מאושרת | 0.819 | |||
2059 | דרך מאושרת | 1.485 | |||
2060 | דרך מאושרת | 16.128 | |||
2061 | דרך מאושרת | 0.512 | |||
2062 | דרך מאושרת | 0.508 | |||
2063 | דרך מאושרת | 11.635 | |||
2064 | דרך מאושרת | 0.229 | |||
2065 | דרך מאושרת | 1.794 | |||
2066 | דרך מאושרת | 14.098 | |||
2067 | דרך מאושרת | 2.229 | |||
2068 | דרך מאושרת | 2.744 | |||
2069 | דרך מאושרת | 8.791 | |||
2070 | דרך מאושרת | 0.308 | |||
2071 | דרך מאושרת | 0.600 | |||
4001 | תעשיה | 3.460 | 5,190 | ||
2000 | תעשיה | 13.575 | 20,362 | ||
2002 | תעשיה | 12.755 | 19,132 | ||
2003 | מסילת ברזל מאושרת | 5.911 | |||
2004 | מסילת ברזל מאושרת | 3.413 | |||
2005 | מסילת ברזל מאושרת | 2.077 | |||
2006 | מסילת ברזל מאושרת | 0.312 | |||
2007 | מסילת ברזל מאושרת | 10.526 | |||
2008 | מפגש דרך מסילה | 1.252 | |||
2009 | מפגש דרך מסילה | 0.878 | |||
2010 | מפגש דרך מסילה | 1.527 | |||
2011 | מפגש דרך מסילה | 2.351 | |||
2012 | מפגש דרך מסילה | 0.536 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | הערה |
---|---|---|
פרסום להפקדה בעיתונים | 02.01.05 | הארץ |
פרסום הפקדה ברשומות | 15.02.05 | |
פרסום לתוקף בעיתונים | 23.03.06 | הצופה |
פרסום לתוקף ברשומות | 27.03.06 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
11610 | 8 , 52 |
11631 | 1-4 , 57-61 , 65-71 , 73 |
11632 | 17-24 , 34-40 , 45 , 58 , 59 , 60 , 72 , 73 , 103 , 117 |
11640 | 8 , 9 , 15-19 , 22 , 25 , 62 , 64 |
11645 | 7 , 12-21 , 23-33 , 35-37 , 53-55 , 59 , 61-64 |
11646 | 3 , 4 , 69 , 71 , 104 |
11648 | 11 , 16 , 17 , 48 , 81 |
11649 | 12-28 , 30-51 , 57 , 60 , 61 |
11650 | 1 , 5-19 , 22 , 23 , 26 , 29 , 31-34 , 37-40 |
11651 | 1 , 3-8 , 22 , 26-40 , 42-49 , 55-59 , 65 , 67 , 68 , 91-97 , 99 |
11652 | 3 , 4 , 7 , 26-32 , 36-78 , 80-82 , 85 , 86 , 91 , 92 |
11654 | 46 , 50 , 51 |
11658 | 6 , 12 , 13 , 122 , 123 , 126 |
11659 | 4 , 6 , 8 , 9 , 11 , 39 , 40 , 41-43 , 50 , 53 , 54 , 56 , 57 , 58 , 59 , 60 , 62 , 64 , 67-73 , 91 , 92 , 95 , 96 , 103 |
11660 | 1-3 , 10 , 11 , 24 , 25 , 28 , 29 |
תוכניות קשורות
תוכניות משתנות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
חפ/229 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 15.02.34 |
חפ/319 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 10.05.37 |
חפ/320 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 09.11.37 |
חפ/559 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 07.03.39 |
חפ/662 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 07.08.45 |
חפ/706 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 06.08.46 |
חפ/954 | שינוי | פרסום הפקדה ברשומות 23.07.70 |
חפ/1688א | שינוי | פרסום הפקדה ברשומות 11.05.87 |
חפ/1805 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 26.06.88 |
חפ/1400 | שינוי | נדונה בועדת תכנון 19.01.99 |
תוכניות משנות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
חפ/2300/מכ/782 | שינוי | פרסום ביטול הפקדה 12.05.17 |
304-0098590 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 19.01.18 |
304-0089318 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 27.09.19 |
304-0311852 | שינוי | פרסום להפקדה בעיתונים 07.02.20 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש.