תוכנית כ/490/זב/220 קרית אתא
חיבור מחלף עוקף קריות לדרך העמקים הקיימת במחלף קרית אתא במסגרת עוקף קריות, לאורך רח' העמקים
כללי
- ועדת תכנון
- קרית אתא
- סוג ועדה
- מחוזית
- יישוב
- קרית אתא
- מקום התוכנית
- מחלף קרית אתא במסגרת עוקף קריות, לאורך רח' העמקים
- סיווג התוכנית
- מפורטת
- קטגוריה
- שטח לדרכים
- שטח התוכנית
- 92.857 דונם
- יזם
- עיריה
- גוף מתכנן
- אדר' רוזנברג פנינה
מטרת התוכנית
חיבור מחלף עוקף קריות לדרך העמקים הקיימת תוך הרחבתה ושינוי מפלס לצורך חיבורה לגשר המוצע, תוך מתן אפשרות למעבר תשתיות מסילתיות וכבישים עתידיים. התווית דרך חדשה מצפון לשכונת מגורים קיימת בקרית אתא, לאורך רח' ביאליק והרחובות הנצבים לו: רח' פרישמן ורח' י.ל. פרץ. דרך המחברת את דרך העמקים לרח' יוספטל בצמידות למרכז תחבורה מאושר.
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
שטח לדרכים | 79.644 | 85.77% | 13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 11.253 | 12.12% | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 1.960 | 2.11% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 92.857 | 100% | 18 | 0 | 0 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
2001 | דרך מוצעת | 2.185 | |||
2002 | דרך מוצעת | 1.359 | |||
2003 | דרך מוצעת | 6.973 | |||
2004 | דרך מוצעת | 0.771 | |||
2005 | דרך מוצעת | 41.155 | |||
2006 | דרך מוצעת | 6.121 | |||
1001 | דרך מאושרת | 0.615 | |||
1002 | דרך מאושרת | 2.529 | |||
1003 | דרך מאושרת | 11.839 | |||
5001 | נחל/תעלת נחל | 1.960 | |||
3001 | דרך ו/או טיפול נופי | 1.209 | |||
3002 | דרך ו/או טיפול נופי | 1.520 | |||
3003 | דרך ו/או טיפול נופי | 0.708 | |||
6001 | מפגש דרך מסילה | 2.660 | |||
4001 | מגבלות בניה ופיתוח | 4.125 | |||
4002 | מגבלות בניה ופיתוח | 4.631 | |||
4003 | מגבלות בניה ופיתוח | 1.416 | |||
4004 | מגבלות בניה ופיתוח | 1.081 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | הערה |
---|---|---|
פרסום להפקדה בעיתונים | 16.12.10 | מקור ראשון |
פרסום הפקדה ברשומות | 04.01.11 | |
פרסום לתוקף בעיתונים | 07.06.12 | מקור ראשון |
פרסום לתוקף ברשומות | 10.06.12 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
10231 | 9 , 35 , 42 , 112 , 113 , 117 , 119 , 122 , 123 , 124 , 131 , 134 , 136 , 138 , 144 , 148 , 154 , 156 , 160 , 162 , 164 , 166 |
10232 | 35 , 111 , 116 , 119 , 120 , 122 , 142 , 143 , 171 , 265-267 , 273-275 , 277 , 282-284 , 288 , 321 , 348 |
11007 | 1 , 2-4 , 5-11 , 12-14 , 20-22 , 32 , 34 , 37-40 , 42 , 44-51 , 53 , 55 , 57 , 59 , 61 , 63 , 65 |
11008 | 42 , 46 , 49-53 , 106 , 108 , 111 |
11009 | 12 , 15 , 17 |
11046 | 1 , 3 , 4 |
11048 | 1 , 2 , 45 |
12890 | 1 , 4 , 12 , 15 , 19 , 24 , 26 |
12893 | 1 , 13 , 17 , 19 , 22 , 24 , 27 , 41 |
תוכניות קשורות
תוכניות משתנות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
כ/150 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 10.01.80 |
משח/34 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 17.10.85 |
זב/24א | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 11.04.91 |
כ/222 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 01.12.98 |
כ/מק/349(זב/מק/172) | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 26.03.01 |
תמ"א 35 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 27.12.05 |
כ/150/ח | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 27.03.06 |
תוכניות משנות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
כ/450/ב | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 01.04.14 |
305-0754853 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 04.03.22 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש.