תוכנית תא/686ב תל-אביב
הרחבת שטחי השוליים במחלף נתיבי איילון-שד' קרן קיימת
כללי
- ועדת תכנון
- תל-אביב
- סוג ועדה
- מחוזית
- יישוב
- תל אביב יפו
- מקום התוכנית
- מחלף נתיבי איילון-שד' קרן קיימת
- סיווג התוכנית
- שינוי למפורטת
- קטגוריה
- שטח לדרכים
- שטח התוכנית
- 198.086 דונם
- יזם
- ועדה מקומית
- גוף מתכנן
- שמואל ודני שקד
מטרת התוכנית
צמצום השטחים המיועדים לתוואי נתיבי אילון,הרחבת שטחי השוליים וסימונם בשצ"פ הכלול בדרך לצורך טיפול נופי ואקוסטי בלבד ב) צמצום שצ"פ הכלול בדרכים ושטח ייעודם של המגרשים הכלולים בשטח זה לאזור מגורים א'-2 ג) ביטול חלקי של הרחבת שדרות קק"ל ושטח בשטח זה לאיזור מגורים א-2, לפי תכנית מפורטת מס' 256 ד) שינוי מאיזור מגורים מיוחד לאיזור מגורים מיוחד א-2 להקמת 26 יח"ד בשתי קומות. ה) הרחבת דרכים פנימיות והתווית דרכים פנימיות ודרכים משולבות חדשות. ו) שינוי החלוקה הקיימת והקצאת מגרשים חדשים בהתאם לתכנון החדש במסגרת חלוקה חדשה, בהסכמת הבעלים.ז) קביעת הוראות למיגון אקוסטי ופרטי עיצוב בשולי תוואי נתיבי איילון.
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
מגורים | 43.343 | 21.88% | 52 | 10,776 | 26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח לדרכים | 117.761 | 59.45% | 24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטחים פתוחים | 36.982 | 18.67% | 17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 198.086 | 100% | 93 | 10,776 | 26 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
2002 | שטח ציבורי פתוח | 12.041 | |||
2003 | שטח ציבורי פתוח | 9.333 | |||
2004 | שטח ציבורי פתוח | 6.594 | |||
2005 | שטח ציבורי פתוח | 0.073 | |||
2006 | שטח ציבורי פתוח | 4.817 | |||
2010 | שטח ציבורי פתוח | 0.338 | |||
2011 | שטח ציבורי פתוח | 0.990 | |||
2061 | שטח ציבורי פתוח | 0.470 | |||
2062 | שטח ציבורי פתוח | 0.226 | |||
2063 | שטח ציבורי פתוח | 0.019 | |||
2064 | שטח ציבורי פתוח | 0.174 | |||
2068 | שטח ציבורי פתוח | 0.245 | |||
2071 | שטח ציבורי פתוח | 0.095 | |||
2076 | שטח ציבורי פתוח | 0.162 | |||
610 | שטח ציבורי פתוח | 0.275 | |||
2078 | שטח ציבורי פתוח | 0.071 | |||
6627/768 | שטח ציבורי פתוח | 1.059 | |||
2057 | דרך מוצעת | 0.065 | |||
2058 | דרך מוצעת | 0.380 | |||
2059 | דרך מוצעת | 0.081 | |||
2060 | דרך מוצעת | 0.943 | |||
2075 | דרך מאושרת | 76.446 | |||
1 | דרך מאושרת | 0.051 | |||
2051 | דרך מאושרת | 0.663 | |||
2052 | דרך מאושרת | 2.419 | |||
2053 | דרך מאושרת | 1.617 | |||
2054 | דרך מאושרת | 0.860 | |||
2055 | דרך מאושרת | 2.492 | |||
2056 | דרך מאושרת | 0.570 | |||
2069 | דרך משולבת | 0.314 | |||
2065 | דרך משולבת | 0.418 | |||
2066 | דרך משולבת | 0.082 | |||
2067 | דרך משולבת | 3.712 | |||
6627/771 | דרך משולבת | 0.860 | |||
6627/780 | דרך משולבת | 0.290 | |||
6627/736 | דרך משולבת | 0.399 | |||
2070 | שביל להולכי רגל | 0.268 | |||
2077 | שביל להולכי רגל | 0.100 | |||
2000 | שביל להולכי רגל | 0.124 | |||
2001 | שביל להולכי רגל | 0.093 | |||
2 | מגורים א מיוחד | 0.963 | 384 | 2 | |
2/1 | מגורים א מיוחד | 0.479 | |||
2/2 | מגורים א מיוחד | 0.480 | |||
1 | מגורים א מיוחד | 0.963 | 383 | 2 | |
10 | מגורים א מיוחד | 1.082 | 430 | 3 | |
11 | מגורים א מיוחד | 0.700 | 280 | 2 | |
12 | מגורים א מיוחד | 0.707 | 279 | 2 | |
6 | מגורים א מיוחד | 0.744 | 295 | 2 | |
5 | מגורים א מיוחד | 0.906 | 370 | 2 | |
3 | מגורים א מיוחד | 0.807 | 322 | 2 | |
3/1 | מגורים א מיוחד | 0.402 | |||
3/2 | מגורים א מיוחד | 0.402 | |||
4 | מגורים א מיוחד | 1.052 | 433 | 2 | |
7 | מגורים א מיוחד | 0.740 | 294 | 2 | |
8 | מגורים א מיוחד | 0.778 | 309 | 2 | |
9 | מגורים א מיוחד | 1.082 | 429 | 3 | |
2049 | מסילת ברזל מאושרת | 11.915 | |||
2050 | מסילת ברזל מאושרת | 12.650 | |||
626 | מגורים א - 2 | 0.473 | 95 | ||
627 | מגורים א - 2 | 0.500 | 101 | ||
643 | מגורים א - 2 | 1.113 | 224 | ||
6627/153 | מגורים א - 2 | 0.955 | 191 | ||
6627/154 | מגורים א - 2 | 1.043 | 213 | ||
6627/445 | מגורים א - 2 | 1.168 | 228 | ||
6627/459 | מגורים א - 2 | 1.203 | 237 | ||
6627/480 | מגורים א - 2 | 0.862 | 175 | ||
6627/568 | מגורים א - 2 | 0.498 | 100 | ||
6627/569 | מגורים א - 2 | 0.502 | 100 | ||
6627/570 | מגורים א - 2 | 0.539 | 108 | ||
6627/576 | מגורים א - 2 | 0.508 | 102 | ||
6627/577 | מגורים א - 2 | 0.501 | 101 | ||
6627/593 | מגורים א - 2 | 0.462 | 92 | ||
6627/618 | מגורים א - 2 | 0.501 | 100 | ||
142 | מגורים א - 2 | 1.113 | 223 | ||
158 | מגורים א - 2 | 0.965 | 193 | ||
161 | מגורים א - 2 | 1.070 | 220 | ||
116 | מגורים א - 2 | 0.854 | 171 | ||
117 | מגורים א - 2 | 0.845 | 169 | ||
2015 | מגורים א - 2 | 0.472 | 94 | ||
2016 | מגורים א - 2 | 0.426 | 85 | ||
2017 | מגורים א - 2 | 0.511 | 100 | ||
2032 | מגורים א - 2 | 0.995 | 199 | ||
2033 | מגורים א - 2 | 1.149 | 230 | ||
2034 | מגורים א - 2 | 1.214 | 243 | ||
2038 | מגורים א - 2 | 1.192 | 233 | ||
2039 | מגורים א - 2 | 1.201 | 240 | ||
2041 | מגורים א - 2 | 1.201 | 240 | ||
432 | מגורים א - 2 | 0.957 | 194 | ||
447 | מגורים א - 2 | 0.918 | 184 | ||
479 | מגורים א - 2 | 0.838 | 168 | ||
335 | מגורים א - 2 | 0.915 | 183 | ||
336 | מגורים א - 2 | 0.887 | 177 | ||
337 | מגורים א - 2 | 0.891 | 178 | ||
338 | מגורים א - 2 | 0.884 | 177 | ||
585 | מגורים א - 2 | 0.535 | 109 | ||
586 | מגורים א - 2 | 0.560 | 112 | ||
587 | מגורים א - 2 | 0.467 | 93 | ||
257 | מגורים א - 2 | 0.931 | 186 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | הערה |
---|---|---|
פרסום הפקדה ברשומות | 25.04.91 | |
פרסום לתוקף ברשומות | 06.07.95 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
6625 | 604-606 , 608 , 610-612 , 614 , 616 , 618 , 619 , 643 , 691 , 696 , 704 |
6626 | 18 , 47 , 49 , 82 , 83 , 118 , 119 , 122 , 161 , 162 , 181 , 183 , 185 , 241 , 247 , 252 , 258 , 261 |
6627 | 36 , 37 , 85 , 90 , 95 , 98 , 99 , 101 , 103 , 104 , 109 , 115-117 , 142 , 148 , 152 , 153 , 154 , 157 , 158 , 160 , 161 , 164 , 165 , 167 , 168 , 172 , 175-179 , 181-183 , 187 , 188 , 190 , 309 , 320 , 335-339 , 382 , 384 , 385 , 388 , 401 , 403 , 432 , 433 , 441 , 442 , 445-448 , 452 , 457 , 459 , 460 , 467 , 469 , 470 , 474 , 476 , 478 , 479 , 480 , 481 , 482 , 568-572 , 576-580 , 585 , 586 , 587 , 588 , 593 , 618 , 626 , 627 , 639 , 640 , 643 , 656 , 657 , 660-662 , 664 , 667 , 677 , 682 , 683 , 684 , 693 , 701 , 722-724 , 734 , 735 , 738 , 746-752 , 754 , 755 , 759 , 760 , 762 , 764 , 768 , 771 , 773-783 , 790 , 792 , 793 , 795 , 796-798 , 824 , 837 |
6792 | 67-73 , 95 |
תוכניות קשורות
תוכניות משתנות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
686א | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 12.01.78 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש.