תוכנית נת/28/229 נתניה
מערב רח' הרצל ממזרח לכיכר ציון בנתניה
כללי
- ועדת תכנון
- נתניה
- סוג ועדה
- מחוזית
- יישוב
- נתניה
- סיווג התוכנית
- שינוי למפורטת
- קטגוריה
- שטח לדרכים
- שטח התוכנית
- 73.323 דונם
- יזם
- עיריה
- גוף מתכנן
- משרד מהנדס העיר.
מטרת התוכנית
הרחבת דרכים,יעוד שטחים למסחר,למשרדים ולמגורים. והגבלת השימוש החריג בחלקה 182 לצרכי מאפיה ל-3 שנים בלבד.
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
מגורים | 10.623 | 14.49% | 15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מסחר ומשרדים | 24.517 | 33.44% | 48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
תחבורה | 13.016 | 17.75% | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח לדרכים | 19.304 | 26.33% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 5.013 | 6.84% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 0.850 | 1.16% | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 73.323 | 100% | 70 | 0 | 0 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
11 | מגורים א | 0.470 | |||
148 | מגורים א | 0.467 | |||
10 | מגורים א | 0.488 | |||
2 | מגורים א | 0.654 | |||
33 | מגורים א | 0.460 | |||
34 | מגורים א | 0.680 | |||
36 | מגורים א | 0.700 | |||
39 | מגורים א | 0.700 | |||
4 | מגורים א | 1.012 | |||
40 | מגורים א | 0.500 | |||
6 | מגורים א | 0.850 | |||
7 | מגורים א | 1.015 | |||
8 | מגורים א | 0.863 | |||
9 | מגורים א | 0.864 | |||
5 | מגורים א | 0.900 | |||
2001 | שטח ציבורי פתוח | 0.100 | |||
32 | שטח ציבורי פתוח | 0.200 | |||
2002 | דרך או כביש או חנייה | 19.304 | |||
24 | מבנים ומוסדות ציבור | 0.550 | |||
26 | מסחר | 0.480 | |||
27 | מסחר | 0.600 | |||
28 | מסחר | 0.300 | |||
29 | מסחר | 0.450 | |||
30 | מסחר | 0.500 | |||
31 | מסחר | 0.450 | |||
109 | מסחר | 0.475 | |||
167 | מסחר | 1.150 | |||
168 | מסחר | 0.750 | |||
172 | מסחר | 0.600 | |||
181 | מסחר | 0.400 | |||
182 | מסחר | 1.600 | |||
187 | מסחר | 0.480 | |||
188 | מסחר | 0.900 | |||
189 | מסחר | 0.060 | |||
19 | מסחר | 0.300 | |||
190 | מסחר | 0.100 | |||
15 | מסחר | 0.540 | |||
158 | מסחר | 0.994 | |||
110 | מסחר | 0.400 | |||
111 | מסחר | 0.240 | |||
112 | מסחר | 0.250 | |||
113 | מסחר | 0.550 | |||
117 | מסחר | 0.330 | |||
119 | מסחר | 0.510 | |||
120 | מסחר | 0.280 | |||
121 | מסחר | 0.420 | |||
122 | מסחר | 0.300 | |||
123 | מסחר | 0.560 | |||
124 | מסחר | 0.335 | |||
125 | מסחר | 0.544 | |||
126 | מסחר | 0.600 | |||
14 | מסחר | 0.550 | |||
37 | מסחר | 0.470 | |||
38 | מסחר | 0.440 | |||
35 | מסחר | 0.450 | |||
41 | מסחר | 0.500 | |||
42 | מסחר | 0.450 | |||
43 | מסחר | 0.400 | |||
46 | מסחר | 0.630 | |||
47 | מסחר | 0.620 | |||
50 | מסחר | 0.620 | |||
53 | מסחר | 0.590 | |||
22 | תחנת תדלוק | 1.846 | |||
16 | תכנון מיוחד | 5.013 | |||
2000 | מרכז תחבורה | 11.170 | |||
173 | מסחר ומשרדים | 0.270 | |||
18 | מסחר ומשרדים | 0.599 | |||
180 | מסחר ומשרדים | 0.500 | |||
116 | מסחר ומשרדים | 0.470 | |||
21 | מסחר ומשרדים | 0.510 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | הערה |
---|---|---|
פרסום לתוקף ברשומות | 01.06.72 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
8265 | 1 , 2 , 4-11 , 13-16 , 18 , 19 , 21 , 22 , 24-26 , 29-43 , 46 , 47 , 53 , 54 , 110-113 , 116 , 117 , 119-126 , 128-130 , 133 , 134 , 148-155 , 156 , 157-159 , 161 , 162 , 163 , 166-168 , 171-174 , 175 , 180 , 181 , 182 , 186 , 187 , 188 , 192 , 193 , 195 , 196 , 197 , 198 , 199 , 200 |
תוכניות קשורות
תוכניות משנות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
נת/28/229א | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 26.06.86 |
נת/28/229/ז | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 09.04.89 |
נת/12/800 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 04.12.94 |
נת/26/800 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 11.04.00 |
נת/25/800 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 21.12.00 |
נת/51/800 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 10.05.06 |
נת/1/801 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 14.06.12 |
נת/12/800/א | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 08.01.15 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש.