תוכנית ג/בת/214 משגב
ציקלון, פארק תעשיה בר לב
כללי
- ועדת תכנון
- משגב
- סוג ועדה
- מגורים
- יישוב
- מ.א. מטה אשר, מ.א. משגב
- מקום התוכנית
- ציקלון, פארק תעשיה בר לב
- סיווג התוכנית
- מתאר מקומית
- קטגוריה
- תעשיה ומלאכה
- שטח התוכנית
- 1,166.454 דונם
- יזם
- ועדה מקומית
- גוף מתכנן
- הרי ברנד
מטרת התוכנית
שינוי שטח חקלאי ליד מפעל ציקלון לשטח לפארק תעשיה על כל מרכיביו וחלוקתו למגרשים וקביעת הוראות בניה. יעוד שטח למרכז שירותים ומתקנים הנדסיים. קביעת הוראות לפיתוח השטח, טיפול נופי וגינון. קביעת מגבלות, הוראות ותנאים סביבתיים לשמירת איכות הסביבה. קביעת הוראות לאכלוס, תפעול ואחזקה בשטח. התווית דרכים, חניות ואזורי פריקה וטעינה. איחוד וחלוקה מחדש.
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
תעשיה ומלאכה | 505.477 | 43.33% | 49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח לדרכים | 251.308 | 21.54% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
תעשיה ומסחר(תעסוקה | 59.706 | 5.12% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטחים פתוחים | 294.895 | 25.28% | 25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 55.068 | 4.72% | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 1,166.454 | 100% | 79 | 0 | 0 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
2017 | שטח ציבורי פתוח | 1.190 | |||
2018 | שטח ציבורי פתוח | 2.549 | |||
2019 | שטח ציבורי פתוח | 7.771 | |||
2020 | שטח ציבורי פתוח | 1.261 | |||
2021 | שטח ציבורי פתוח | 0.064 | |||
2022 | שטח ציבורי פתוח | 0.091 | |||
2023 | שטח ציבורי פתוח | 1.000 | |||
2024 | שטח ציבורי פתוח | 0.250 | |||
2025 | שטח ציבורי פתוח | 0.223 | |||
2026 | שטח ציבורי פתוח | 9.159 | |||
2027 | שטח ציבורי פתוח | 0.639 | |||
2028 | שטח ציבורי פתוח | 2.949 | |||
2029 | שטח ציבורי פתוח | 1.161 | |||
2030 | שטח ציבורי פתוח | 2.745 | |||
2031 | שטח ציבורי פתוח | 0.700 | |||
2032 | שטח ציבורי פתוח | 0.091 | |||
2033 | שטח ציבורי פתוח | 0.091 | |||
2034 | שטח ציבורי פתוח | 0.078 | |||
2035 | שטח ציבורי פתוח | 0.089 | |||
2036 | שטח ציבורי פתוח | 23.011 | |||
2037 | שטח ציבורי פתוח | 19.800 | |||
2038 | שטח ציבורי פתוח | 0.090 | |||
2039 | דרך או כביש או חנייה | 251.308 | |||
1201 | מבנים ומוסדות ציבור | 35.108 | |||
210 | תעשיה | 20.480 | 30,720 | ||
211 | תעשיה | 22.388 | 33,549 | ||
211/1 | תעשיה | 10.000 | |||
211/2 | תעשיה | 12.366 | |||
212 | תעשיה | 9.120 | 13,668 | ||
204 | תעשיה | 20.229 | 30,344 | ||
205 | תעשיה | 18.050 | 27,075 | ||
206 | תעשיה | 15.556 | 23,334 | ||
207 | תעשיה | 14.800 | 22,200 | ||
208 | תעשיה | 7.945 | 11,906 | ||
301 | תעשיה | 12.310 | 18,465 | ||
302 | תעשיה | 10.564 | 15,846 | ||
303 | תעשיה | 12.327 | 18,490 | ||
304 | תעשיה | 20.868 | 31,302 | ||
305 | תעשיה | 15.087 | 22,630 | ||
306 | תעשיה | 7.707 | 11,560 | ||
801 | תעשיה | 4.837 | 7,256 | ||
802 | תעשיה | 8.086 | 12,129 | ||
803 | תעשיה | 7.923 | 11,884 | ||
804 | תעשיה | 5.979 | 8,968 | ||
805 | תעשיה | 7.361 | 11,042 | ||
806 | תעשיה | 5.410 | 8,115 | ||
807 | תעשיה | 6.336 | 9,504 | ||
808 | תעשיה | 7.799 | 11,698 | ||
809 | תעשיה | 6.630 | 9,945 | ||
901 | תעשיה | 5.225 | 7,838 | ||
902 | תעשיה | 4.137 | 6,206 | ||
903 | תעשיה | 4.687 | 7,030 | ||
904 | תעשיה | 4.788 | 7,182 | ||
203 | תעשיה | 4.328 | 6,486 | ||
201 | תעשיה | 6.928 | 10,392 | ||
1001 | תעשיה | 20.252 | 30,378 | ||
1002 | תעשיה | 6.276 | 9,414 | ||
1003 | תעשיה | 3.370 | 5,055 | ||
1004 | תעשיה | 3.304 | 4,956 | ||
1005 | תעשיה | 6.191 | 9,286 | ||
1006 | תעשיה | 3.020 | 4,530 | ||
1007 | תעשיה | 4.466 | 6,699 | ||
1008 | תעשיה | 6.187 | 9,280 | ||
1009 | תעשיה | 5.840 | 8,760 | ||
101 | תעשיה | 94.996 | 142,494 | ||
1010 | תעשיה | 3.939 | 5,908 | ||
1011 | תעשיה | 3.723 | 5,584 | ||
1012 | תעשיה | 4.424 | 6,636 | ||
1013 | תעשיה | 5.065 | 7,598 | ||
1014 | תעשיה | 4.727 | 7,090 | ||
1015 | תעשיה | 4.608 | 6,912 | ||
111 | תעשיה | 1.615 | 2,422 | ||
112 | תעשיה | 16.488 | 24,732 | ||
113 | תעשיה | 8.580 | 13,048 | ||
114 | תעשיה | 0.521 | 782 | ||
2014 | יער | 66.982 | |||
2015 | יער | 77.737 | |||
2016 | יער | 75.174 | |||
209 | תחבורה, אחסנה ושרותים הנדסיים | 1.723 | |||
202 | חשמל-טרנספורמטורים | 18.237 | |||
1200 | מסחר ותעשיה עתירת ידע | 59.706 | 62,459 | ||
3 | מסחר ותעשיה עתירת ידע | 24.873 | |||
2 | מסחר ותעשיה עתירת ידע | 18.785 | |||
1 | מסחר ותעשיה עתירת ידע | 15.827 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | הערה |
---|---|---|
פרסום הפקדה ברשומות | 03.12.95 | |
פרסום לתוקף ברשומות | 05.11.96 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
18506 | 9 |
18507 | 1 , 11-43 , 44 , 45 , 46 , 48-53 |
18508 | 1-9 , 16-18 , 19-24 , 25 , 26 , 27-33 , 34 , 35-39 , 40-49 , 50 , 51-56 , 57 , 58-76 , 81 , 83 , 85 , 87 , 94 , 97 , 99 , 100 , 102 , 104 , 106 , 108-123 |
18509 | 2 , 36 |
19027 | 57 , 58 , 59 , 239 |
19028 | 35 , 63 , 65 |
19614 | 1 , 3 |
19615 | 8 , 13 , 15 , 16 , 17 |
19618 | 3 , 5 , 6 , 10 , 12 , 13 , 16 , 18 , 19 , 21 , 23-28 , 37-54 , 55 , 56 , 57 , 59 , 60 , 75 , 78 , 81 |
תוכניות קשורות
תוכניות משנות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
ג/10235 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 23.09.99 |
מש/מק/1/10235 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 15.08.02 |
חא/מק/9/2004 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 09.01.05 |
ג/14452 | שינוי | התוכנית נדחתה 28.02.08 |
מש/מק/2/10235 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 12.02.09 |
ג/17330 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 24.12.09 |
ג/19428 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 06.06.13 |
ג/20644 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 19.11.13 |
ג/20960 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 30.03.16 |
201-0702043 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 18.06.21 |
201-1008184 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 25.05.22 |
201-0958298 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 08.01.23 |
201-1040864 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 27.06.23 |
201-0881045 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 29.08.23 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש.