תוכנית 210/4/2/1 מודיעין עילית
שינוי במיקום שטחים בנאות הפסגה, קרית ספיר. באדמות הכפרים חרבתה ובלעין
כללי
- ועדת תכנון
- מודיעין עילית
- סוג ועדה
- מחוזית
- יישוב
- מודיעין עלית
- מקום התוכנית
- נאות הפסגה, קרית ספיר. באדמות הכפרים חרבתה ובלעין
- סיווג התוכנית
- מפורטת
- קטגוריה
- מגורים
- שטח התוכנית
- 140.371 דונם
- יזם
- הועדה המיוחדת לתו"ב
- גוף מתכנן
- אדר' אדם איל דני איל
מטרת התוכנית
1. שינוי במיקום שטחים למבני ציבור, מגורים ומסחר ושינויים במיקום שטחי קרקע פתוחים ומעברים להולכי רגל, בהתאמה, על פי צרכי המועצה, בפיזור לפי ריכוזי מגורים, תוך התאמה לטופוגרפיה לניצול יעיל, על בסיס תכנון מפורט. 2. קביעת הוראות בנייה: גבולות מגרשים וקווי בניין. 3. קביעת שטחי בניה, מספר קומות ומספר יחידות לכל מגרש. 4. ביטול דרך בטחון ורצועת הביטחון וצירוף השטחים לשטחים ציבוריים שכנים, בעקבות גדר ההפרדה. 5. התווית דרך חדשה, ביטול דרך קיימת וקביעת רוחב דרך. קביעת מספר מקומות חניה ומקומם.
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
מגורים | 36.786 | 26.21% | 31 | 82,225 | 742 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מוסדות ציבוריים | 42.479 | 30.26% | 9 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
תחבורה | 9.630 | 6.86% | 20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח לדרכים | 26.313 | 18.75% | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מסחר ומוסדות ציבור | 1.981 | 1.41% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטחים פתוחים | 22.861 | 16.29% | 20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 0.321 | 0.23% | 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 140.371 | 100% | 92 | 82,225 | 742 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
3004 | שטח ציבורי פתוח | 1.719 | |||
3004/1 | שטח ציבורי פתוח | 0.977 | |||
3005 | שטח ציבורי פתוח | 0.557 | |||
3005/1 | שטח ציבורי פתוח | 0.388 | |||
3005/2 | שטח ציבורי פתוח | 0.262 | |||
3005/3 | שטח ציבורי פתוח | 0.626 | |||
3005/4 | שטח ציבורי פתוח | 1.055 | |||
3005/5 | שטח ציבורי פתוח | 1.304 | |||
3005/6 | שטח ציבורי פתוח | 0.381 | |||
3010 | שטח ציבורי פתוח | 0.593 | |||
3011 | שטח ציבורי פתוח | 2.091 | |||
3011/1 | שטח ציבורי פתוח | 0.611 | |||
3011/2 | שטח ציבורי פתוח | 1.876 | |||
3011/3 | שטח ציבורי פתוח | 0.468 | |||
3022 | שטח ציבורי פתוח | 3.922 | |||
3027 | שטח ציבורי פתוח | 1.504 | |||
3029 | שטח ציבורי פתוח | 2.729 | |||
3029/1 | שטח ציבורי פתוח | 0.208 | |||
3030 | שטח ציבורי פתוח | 1.470 | |||
3030/1 | שטח ציבורי פתוח | 0.120 | |||
2000Y | דרך מוצעת | 0.229 | |||
2001Y | דרך מוצעת | 0.419 | |||
25 | דרך מוצעת | 0.496 | |||
25A | דרך מאושרת | 17.322 | |||
21A | דרך מאושרת | 7.847 | |||
5506 | מבנים ומוסדות ציבור | 4.022 | |||
5507 | מבנים ומוסדות ציבור | 7.271 | |||
5508 | מבנים ומוסדות ציבור | 8.422 | |||
5509 | מבנים ומוסדות ציבור | 1.030 | |||
5510 | מבנים ומוסדות ציבור | 8.391 | |||
5520 | מבנים ומוסדות ציבור | 4.951 | |||
5522 | מבנים ומוסדות ציבור | 4.964 | |||
5525 | מבנים ומוסדות ציבור | 2.541 | |||
5526 | מבנים ומוסדות ציבור | 0.887 | |||
2059 | מגורים ב | 1.121 | 2,100 | 20 | |
2060 | מגורים ב | 1.162 | 2,100 | 20 | |
2061 | מגורים ב | 1.115 | 2,100 | 20 | |
2062 | מגורים ב | 1.188 | 2,775 | 26 | |
2063 | מגורים ב | 1.215 | 2,775 | 26 | |
2064 | מגורים ב | 1.195 | 2,775 | 26 | |
2065 | מגורים ב | 1.131 | 2,775 | 26 | |
2066 | מגורים ב | 1.184 | 2,775 | 26 | |
2067 | מגורים ב | 1.184 | 2,775 | 26 | |
2068 | מגורים ב | 1.198 | 2,775 | 26 | |
2069 | מגורים ב | 1.214 | 2,775 | 26 | |
2070 | מגורים ב | 1.197 | 2,775 | 26 | |
2071 | מגורים ב | 1.232 | 2,550 | 24 | |
2072 | מגורים ב | 1.243 | 2,550 | 24 | |
2073 | מגורים ב | 1.283 | 2,775 | 26 | |
2074 | מגורים ב | 1.215 | 2,775 | 26 | |
2076 | מגורים ב | 1.141 | 2,500 | 20 | |
2077 | מגורים ב | 1.140 | 2,500 | 20 | |
2078 | מגורים ב | 1.084 | 2,500 | 20 | |
2079 | מגורים ב | 1.068 | 2,500 | 20 | |
2080 | מגורים ב | 1.135 | 2,100 | 20 | |
2081 | מגורים ב | 1.161 | 2,500 | 20 | |
2082 | מגורים ב | 1.122 | 2,500 | 20 | |
2084 | מגורים ב | 1.234 | 2,900 | 26 | |
2085 | מגורים ב | 1.231 | 2,900 | 26 | |
2087 | מגורים ב | 1.205 | 2,900 | 26 | |
2088 | מגורים ב | 1.240 | 2,900 | 26 | |
2101 | מגורים ב | 1.214 | 2,900 | 26 | |
2105 | מגורים ב | 1.211 | 2,900 | 26 | |
2106 | מגורים ב | 1.228 | 2,900 | 26 | |
2170 | מגורים ב | 1.295 | 2,900 | 26 | |
515 | מתקנים הנדסיים | 0.054 | |||
518 | מתקנים הנדסיים | 0.050 | |||
518א | מתקנים הנדסיים | 0.055 | |||
519 | מתקנים הנדסיים | 0.053 | |||
520 | מתקנים הנדסיים | 0.054 | |||
520א | מתקנים הנדסיים | 0.055 | |||
6603 | מסחר ומבנים ומוסדות ציבור | 1.981 | 4,648 | ||
849 | חניון | 0.317 | |||
850 | חניון | 0.100 | |||
851 | חניון | 0.094 | |||
853 | חניון | 0.148 | |||
854 | חניון | 0.239 | |||
855 | חניון | 0.238 | |||
857 | חניון | 0.238 | |||
858 | חניון | 0.238 | |||
859 | חניון | 0.238 | |||
860 | חניון | 0.238 | |||
861 | חניון | 0.238 | |||
862 | חניון | 0.237 | |||
862A | חניון | 0.097 | |||
864 | חניון | 0.316 | |||
865 | חניון | 0.317 | |||
866 | חניון | 0.336 | |||
867 | חניון | 0.314 | |||
870 | חניון | 1.777 | |||
872 | חניון | 1.832 | |||
888 | חניון | 2.078 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | הערה |
---|---|---|
אושרה לתוקף בו. משנה להתיישבות | 28.11.07 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|
תוכניות קשורות
תוכניות משתנות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
210/4/2 | שינוי | אושרה לתוקף בו. משנה להתיישבות 31.07.02 |
תוכניות משנות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
210/4/2/2 | שינוי | אושרה לתוקף בו. משנה להתיישבות 05.06.13 |
210/4/2/4 | שינוי | אושרה לתוקף בו. משנה להתיישבות 18.02.15 |
210/20 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 28.04.23 |
210/17/2 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 11.12.24 |
210/17/1 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 14.01.25 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש.