תוכנית צש/בת/5/40 לב השרון
קביעת חלוקה חדשה באזור התעשיה ליד תנובות
כללי
- ועדת תכנון
- לב השרון
- סוג ועדה
- מגורים
- יישוב
- תנובות
- מקום התוכנית
- אזור התעשיה ליד תנובות
- סיווג התוכנית
- מפורטת
- קטגוריה
- תעשיה ומלאכה
- שטח התוכנית
- 123.029 דונם
- יזם
- מועצה מקומית/אזורית
- גוף מתכנן
- ו.מקומית לב-השרון
מטרת התוכנית
1. חלוקה חדשה למגרשים לתעשיה ומלאכה. 2. קביעת ייעודי ושימושי קרקע : לתעשיה ומלאכה,למסחר,לשצ"פ,לכבישים ושבילים. 3. קביעת הוראות בניה באיזורים השונים.
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
מסחר ומשרדים | 2.414 | 1.96% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
תעשיה ומלאכה | 80.472 | 65.41% | 34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח לדרכים | 10.999 | 8.94% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטחים פתוחים | 29.144 | 23.69% | 11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 123.029 | 100% | 47 | 0 | 0 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
2106 | שטח ציבורי פתוח | 0.849 | |||
2107 | שטח ציבורי פתוח | 0.689 | |||
2111 | שטח ציבורי פתוח | 0.175 | |||
5001 | שטח ציבורי פתוח | 0.195 | |||
2000 | שטח ציבורי פתוח | 18.222 | |||
2001 | שטח ציבורי פתוח | 6.200 | |||
2002 | שטח ציבורי פתוח | 0.714 | |||
2004 | דרך או כביש או חנייה | 10.999 | |||
2105 | מסחר | 2.414 | 2,416 | ||
5002 | שטח פרטי פתוח | 0.650 | |||
5003 | שטח פרטי פתוח | 0.450 | |||
5004 | שטח פרטי פתוח | 0.200 | |||
5005 | שטח פרטי פתוח | 0.800 | |||
6 | תעשיה | 1.300 | 780 | ||
7 | תעשיה | 1.400 | 1,680 | ||
8 | תעשיה | 1.400 | 1,783 | ||
9 | תעשיה | 1.400 | 2,924 | ||
1 | תעשיה | 2.600 | 2,422 | ||
10 | תעשיה | 1.400 | 1,726 | ||
11 | תעשיה | 1.400 | 2,826 | ||
12 | תעשיה | 1.400 | 2,778 | ||
13 | תעשיה | 1.400 | 2,730 | ||
14 | תעשיה | 1.400 | 2,680 | ||
15 | תעשיה | 1.400 | 2,636 | ||
16 | תעשיה | 1.400 | 2,598 | ||
17 | תעשיה | 1.400 | 2,800 | ||
18 | תעשיה | 1.400 | 2,800 | ||
19 | תעשיה | 1.400 | 2,800 | ||
2 | תעשיה | 2.400 | 3,042 | ||
20 | תעשיה | 1.400 | 2,800 | ||
22 | תעשיה | 1.300 | 1,586 | ||
23 | תעשיה | 1.000 | 1,450 | ||
24 | תעשיה | 1.200 | 2,400 | ||
25 | תעשיה | 1.400 | 2,936 | ||
26 | תעשיה | 1.400 | 1,762 | ||
27 | תעשיה | 1.400 | 2,936 | ||
28 | תעשיה | 1.400 | 3,006 | ||
29 | תעשיה | 2.592 | 4,858 | ||
3 | תעשיה | 5.500 | 6,308 | ||
30 | תעשיה | 1.080 | 1,296 | ||
31 | תעשיה | 2.080 | 2,752 | ||
32 | תעשיה | 2.920 | 3,331 | ||
4 | תעשיה | 1.200 | 1,440 | ||
5 | תעשיה | 1.200 | 1,440 | ||
2006 | תעשיה | 18.000 | 24,532 | ||
21 | תעשיה | 1.300 | 1,583 | ||
2003 | תעשיה | 9.600 | 10,766 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | הערה |
---|---|---|
החלטה בדיון בהפקדה | 15.03.93 | פרו. 67/93 |
פרסום הפקדה ברשומות | 09.01.94 | |
דיון מתן תוקף בועדת תכנון | 26.12.95 | |
פרסום לתוקף ברשומות | 08.02.96 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
7871 | 1 , 23 |
7876 | 13 |
8121 | 5-14 , 17 |
8130 | 1 , 9-11 , 15 , 19 , 20 , 21 , 22 , 23 , 24 , 25 , 27 , 28 , 31 , 43 , 45 , 46 |
8690 | 29 , 36 |
תוכניות קשורות
תוכניות משתנות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
צש/3/40 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 30.11.72 |
צש/4/40 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 13.12.79 |
צש/0/2/0 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 27.05.90 |
תוכניות משנות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
צש/מק/7/40 | שינוי | פרסום הפקדה ברשומות 07.09.99 |
צש/6/40 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 19.09.00 |
צש/מק/16/40 | שינוי | פרסום הפקדה ברשומות 17.11.11 |
צש/14/40 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 01.05.14 |
412-0720920 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 24.07.20 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש.