תוכנית 303-0386581 חוף הכרמל
השמורה האווירית- פרדייב- מסלול בהתכנית נמצאת בסמוך למתחם השמורה האווירית פרדייב הקיים,ממערב לכביש מס' 2,ממזרח למסילת הרכבת ומצפון למ
כללי
- ועדת תכנון
- חוף הכרמל
- סוג ועדה
- מחוזית
- יישוב
- מ.א. חוף הכרמל
- מקום התוכנית
- התכנית נמצאת בסמוך למתחם השמורה האווירית פרדייב הקיים,ממערב לכביש מס' 2,ממזרח למסילת הרכבת ומצפון למ
- סיווג התוכנית
- מתאר מקומית
- קטגוריה
- תחבורה
- שטח התוכנית
- 211.405 דונם
מטרת התוכנית
א. הארכת מסלול המאה על פי קריטריונים הדרושים למטוסי הכיבוי האווירי.
ב. שיפור בטיחות הטיסה על ידי הארכת מסלול צפונה, המתבטא באפשרות להרחיק את ההמראות והנחיתות ונתיבי הטיסה ממפגעים במרחב שמדרום לשטח התכנית, בהגדלת הגמישות בבחירת כיווני ההמראות והנחיתות, וכן בשיפור יכולת ההתמודדות עם תקלות ומצבי חירום בכלי הטייס.
ג. שיפור בטיחות הצניחה באמצעות האפשרות להפרדה אורכית בין הצנחנים הנוחתים בשטח לנחיתת צנחנים שבסמוך לחלקו הדרומי של המסלול ובין מיקום ריצת הנחיתה של המטוסים הנוחתים לכיוון דרום עד לעצירתם מצפון לשטח נחיתת הצנחנים.
ד. הפחתת רעש ליישובים בשבתות וחגים.
ה. צמצום השפעה של תכניות בסביבת המנחם על המנחם, כך שלעת מימושן של תכניות אלו תישמר בטיחות הטיסה ותצתמצם הפגיעה ברצף הפעילות המתקיימת במנחת, וזאת באמצעות ביצוע עבודות על חלק מהתוואי המתוכנן למסלול בתכנית זו ושימוש בחלק זה למסלול זמני.
ו. שיפור הגמישות התפעולית באמצעות הוספת מסלול הסעה במקביל.
ז. המתחם אינו מייועד לשימוש כשדה תעופה כללי וישמש למטרות הבאות:
1. פעילות המייועדות לשרת את המנחת ושימושי פנאי ונופש במסגרת הפעילות התיירותית המתקיימת במקום בלבד.
2. פעילות המייועדת לשרת מטרות ביטחוניות.
3. מצבי חירום.
ב. שיפור בטיחות הטיסה על ידי הארכת מסלול צפונה, המתבטא באפשרות להרחיק את ההמראות והנחיתות ונתיבי הטיסה ממפגעים במרחב שמדרום לשטח התכנית, בהגדלת הגמישות בבחירת כיווני ההמראות והנחיתות, וכן בשיפור יכולת ההתמודדות עם תקלות ומצבי חירום בכלי הטייס.
ג. שיפור בטיחות הצניחה באמצעות האפשרות להפרדה אורכית בין הצנחנים הנוחתים בשטח לנחיתת צנחנים שבסמוך לחלקו הדרומי של המסלול ובין מיקום ריצת הנחיתה של המטוסים הנוחתים לכיוון דרום עד לעצירתם מצפון לשטח נחיתת הצנחנים.
ד. הפחתת רעש ליישובים בשבתות וחגים.
ה. צמצום השפעה של תכניות בסביבת המנחם על המנחם, כך שלעת מימושן של תכניות אלו תישמר בטיחות הטיסה ותצתמצם הפגיעה ברצף הפעילות המתקיימת במנחת, וזאת באמצעות ביצוע עבודות על חלק מהתוואי המתוכנן למסלול בתכנית זו ושימוש בחלק זה למסלול זמני.
ו. שיפור הגמישות התפעולית באמצעות הוספת מסלול הסעה במקביל.
ז. המתחם אינו מייועד לשימוש כשדה תעופה כללי וישמש למטרות הבאות:
1. פעילות המייועדות לשרת את המנחת ושימושי פנאי ונופש במסגרת הפעילות התיירותית המתקיימת במקום בלבד.
2. פעילות המייועדת לשרת מטרות ביטחוניות.
3. מצבי חירום.
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
מתקני הנדסה | 10.974 | 5.19% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
תחבורה | 131.028 | 61.98% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מסחר,תעסוקה ותחבור | 36.165 | 17.11% | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטחים פתוחים | 30.518 | 14.44% | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 2.720 | 1.29% | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 211.405 | 100% | 10 | 0 | 0 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
901 | דרך מוצעת | 1.056 | |||
102 | דרך מאושרת | 0.963 | |||
401 | רצועת תשתיות | 10.974 | |||
401 חלק | רצועת תשתיות | 0.222 | |||
401_חלק | רצועת תשתיות | 2.899 | |||
401-חלק | רצועת תשתיות | 3.084 | |||
301 | נחל/תעלת נחל | 0.017 | |||
701 | כריה וחציבה | 0.701 | |||
601 | שטחים פתוחים | 30.501 | |||
205 | נמל תעופה - אזורי שירות | 23.745 | |||
205 חלק | נמל תעופה - אזורי שירות | 0.775 | |||
205-חלק | נמל תעופה - אזורי שירות | 7.155 | |||
206 | נמל תעופה - אזורי שירות | 11.783 | |||
206_חלק | נמל תעופה - אזורי שירות | 1.725 | |||
206-חלק | נמל תעופה - אזורי שירות | 10.077 | |||
207 | נמל תעופה - אזורי שירות | 0.637 | |||
501 חלק | נמל תעופה - מסלולים | 2.351 | |||
502 | נמל תעופה - מסלולים | 131.028 | |||
502__חלק | נמל תעופה - מסלולים | 33.355 | |||
502_חלק | נמל תעופה - מסלולים | 0.116 | |||
502-חלק | נמל תעופה - מסלולים | 36.975 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | הערה |
---|---|---|
עמידה בתנאי סף/קליטה | 27.08.17 | מבאת |
החלטה בדיון בהפקדה | 25.10.17 | מבאת |
פרסום הפקדה ברשומות | 19.07.18 | |
פרסום להפקדה בעיתונים | 27.07.18 | מעריב-הבוקר |
החלטת אישור | 30.01.19 | מבאת |
פרסום לתוקף ברשומות | 06.05.19 | |
פרסום לתוקף בעיתונים | 17.05.19 | מעריב-הבוקר |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
10968 | 20 , 21 , 22-26 , 34 , 40 , 46 , 49-51 |
10991 | 8 , 10 , 12 , 13 , 17 , 21 |
10992 | 1 , 3 , 16 , 20 |
10994 | 39-41 , 49 , 53 , 54 , 56 , 58 |
10995 | 3 , 6 , 53-55 , 63 , 71 , 72 , 73 , 74 , 75 , 77 , 78 , 79-85 , 92 , 99 |
10996 | 26 , 34 , 58-64 , 84 |
10999 | 1-3 , 20 , 43 |
11000 | 26 , 39 |
תוכניות קשורות
תוכניות משתנות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
תמ"א 3 | אישור התמ"א/תמ"מ | פרסום לתוקף ברשומות 01.09.76 |
חכ/69א | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 13.04.78 |
משח/20 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 04.07.85 |
תמ"א 23 | אישור התמ"א/תמ"מ | פרסום לתוקף ברשומות 31.07.86 |
משח/37 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 29.01.87 |
חכ/1ד | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 08.08.96 |
תמ"א 14 | אישור התמ"א/תמ"מ | פרסום לתוקף ברשומות 17.05.98 |
חכ/255 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 22.03.04 |
תת"ל 18 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 15.12.14 |
303-0245126 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 31.01.17 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש.