תוכנית תת"ל 14/4א חוף אשקלון
מסילת ברזל קטע אשקלון-יד מרדכי במדרום לתחנת אשקלון ועד ליד מרדכי
כללי
- ועדת תכנון
- חוף אשקלון
- סוג ועדה
- מחוזית
- יישוב
- ברכיה, אשקלון
- מקום התוכנית
- מדרום לתחנת אשקלון ועד ליד מרדכי
- סיווג התוכנית
- תשתית לאומית
- קטגוריה
- תחבורה
- שטח התוכנית
- 1,637.974 דונם
- יזם
- משרד התחבורה
- גוף מתכנן
- אמי מתום מהנדסים יועצים
מטרת התוכנית
1. ליעד רצועת מקרקעין למסילת ברזל בקטע אשקלון - יד מרדכי. 2. לקבוע הוראות לקווי בנין ולביצוע המסילה. 3. לאפשר התווית דרכי/שבילי שירות בתחום התכנית להחזקת מבני הדרך, והתשתית, מתקניה וכל מתקן אחד שיידרש להפעלת הרכבת ותחזוקת המסילה. 4. לייעד שטחים בתחום התכנית להסדרת ניקוז, לטיפול ושיקום נופי ולפתרונות אקוסטיים.
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
שטח חקלאי ומרעה | 114.398 | 6.98% | 11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח לדרכים | 556.900 | 34.00% | 41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 61.956 | 3.78% | 8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 904.720 | 55.23% | 28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 1,637.974 | 100% | 88 | 0 | 0 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
2013 | דרך מוצעת | 9.143 | |||
2016 | דרך מוצעת | 4.814 | |||
2027 | דרך מוצעת | 2.295 | |||
2025 | דרך מוצעת | 2.111 | |||
2041 | דרך מוצעת | 5.281 | |||
2080 | דרך מוצעת | 2.398 | |||
2082 | דרך מאושרת | 3.399 | |||
2084 | דרך מאושרת | 2.764 | |||
2021 | דרך מאושרת | 5.437 | |||
2022 | דרך מאושרת | 4.604 | |||
2001 | דרך מאושרת | 9.570 | |||
2003 | דרך מאושרת | 5.811 | |||
2004 | קרקע חקלאית | 3.757 | |||
2018 | קרקע חקלאית | 2.979 | |||
2010 | קרקע חקלאית | 3.656 | |||
2031 | קרקע חקלאית | 2.377 | |||
2024 | קרקע חקלאית | 1.500 | |||
2048 | קרקע חקלאית | 6.891 | |||
2049 | קרקע חקלאית | 27.796 | |||
2051 | קרקע חקלאית | 12.905 | |||
2059 | קרקע חקלאית | 23.720 | |||
2060 | קרקע חקלאית | 4.950 | |||
2062 | קרקע חקלאית | 23.867 | |||
2065 | מסילת ברזל מאושרת | 0.707 | |||
2037 | מסילת ברזל מאושרת | 96.574 | |||
2007 | מסילת ברזל מאושרת | 3.302 | |||
2008 | מסילת ברזל מאושרת | 59.848 | |||
2009 | מסילת ברזל מאושרת | 108.910 | |||
2081 | מסילת ברזל מאושרת | 96.435 | |||
2075 | מסילת ברזל מאושרת | 97.326 | |||
2092 | מסילת ברזל מאושרת | 3.266 | |||
2094 | רצועת תשתיות | 1.225 | |||
2014 | רצועת תשתיות | 18.136 | |||
2035 | נחל/תעלת נחל | 13.067 | |||
2023 | נחל/תעלת נחל | 15.269 | |||
2020 | נחל/תעלת נחל | 0.434 | |||
2054 | נחל/תעלת נחל | 0.812 | |||
2045 | נחל/תעלת נחל | 11.686 | |||
2090 | נחל/תעלת נחל | 1.327 | |||
2046 | שטח שיקום, תכנון או חלוקה מחדש | 14.314 | |||
2039 | שטח שיקום, תכנון או חלוקה מחדש | 0.757 | |||
2044 | שטח שיקום, תכנון או חלוקה מחדש | 2.393 | |||
2012 | שטח שיקום, תכנון או חלוקה מחדש | 11.819 | |||
2033 | שטח שיקום, תכנון או חלוקה מחדש | 2.185 | |||
2015 | שטח שיקום, תכנון או חלוקה מחדש | 1.224 | |||
2017 | שטח שיקום, תכנון או חלוקה מחדש | 4.518 | |||
2042 | דרך ו/או טיפול נופי | 4.050 | |||
2043 | דרך ו/או טיפול נופי | 6.347 | |||
2047 | דרך ו/או טיפול נופי | 0.511 | |||
2050 | דרך ו/או טיפול נופי | 0.242 | |||
2056 | דרך ו/או טיפול נופי | 0.542 | |||
2057 | דרך ו/או טיפול נופי | 0.525 | |||
2067 | דרך ו/או טיפול נופי | 2.156 | |||
2068 | דרך ו/או טיפול נופי | 1.375 | |||
2069 | דרך ו/או טיפול נופי | 0.695 | |||
2070 | דרך ו/או טיפול נופי | 1.219 | |||
2071 | דרך ו/או טיפול נופי | 0.917 | |||
2072 | דרך ו/או טיפול נופי | 0.866 | |||
2073 | דרך ו/או טיפול נופי | 1.354 | |||
2074 | דרך ו/או טיפול נופי | 1.281 | |||
2077 | דרך ו/או טיפול נופי | 1.372 | |||
2078 | דרך ו/או טיפול נופי | 0.907 | |||
2079 | מפגש דרך מסילה | 0.570 | |||
2076 | מפגש דרך מסילה | 0.504 | |||
2064 | מפגש דרך מסילה | 1.461 | |||
2066 | מפגש דרך מסילה | 3.511 | |||
2006 | מפגש דרך מסילה | 2.500 | |||
2000 | מגבלות בניה ופיתוח | 2.582 | |||
2005 | מגבלות בניה ופיתוח | 84.509 | |||
2002 | מגבלות בניה ופיתוח | 1.089 | |||
2019 | מגבלות בניה ופיתוח | 20.780 | |||
2011 | מגבלות בניה ופיתוח | 151.657 | |||
2034 | מגבלות בניה ופיתוח | 3.755 | |||
2036 | מגבלות בניה ופיתוח | 8.486 | |||
2032 | מגבלות בניה ופיתוח | 13.858 | |||
2026 | מגבלות בניה ופיתוח | 88.975 | |||
2028 | מגבלות בניה ופיתוח | 40.768 | |||
2029 | מגבלות בניה ופיתוח | 131.288 | |||
2030 | מגבלות בניה ופיתוח | 0.329 | |||
2063 | מגבלות בניה ופיתוח | 64.689 | |||
2058 | מגבלות בניה ופיתוח | 56.994 | |||
2061 | מגבלות בניה ופיתוח | 16.304 | |||
2055 | מגבלות בניה ופיתוח | 40.494 | |||
2052 | מגבלות בניה ופיתוח | 37.015 | |||
2053 | מגבלות בניה ופיתוח | 15.776 | |||
2040 | מגבלות בניה ופיתוח | 72.651 | |||
2038 | מגבלות בניה ופיתוח | 14.571 | |||
2088 | מגבלות בניה ופיתוח | 0.940 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | הערה |
---|---|---|
פרסום לתוקף ברשומות | 27.12.05 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
1163 | 47 |
1164 | 25 , 33 , 34 , 37-41 , 49 , 51-53 , 55 , 69 , 80 , 85 , 87-89 , 91 , 93 , 94 , 96-98 , 105 , 108-110 , 111 , 112 , 114 , 118 , 126 , 127 |
1166 | 10 , 11 , 12-16 , 29 , 31 , 32 , 36 , 56 , 57 , 60 , 61 , 62 , 63 , 98 , 99 , 101 , 106 , 107 , 109 , 111 , 113 , 115 , 118 , 121 , 122 , 124 , 125 , 127 , 145 , 146 , 148 , 149 , 151 , 153 , 154 , 157 , 159 , 161 , 167 |
1448 | 10 , 12 , 15 , 22 , 23 |
2564 | 5 |
2567 | 2 , 30 , 31 , 33 , 35 |
2571 | 2 , 29 , 30 , 33 |
2574 | 2-8 , 10-12 , 13 , 15 , 17 , 19 , 22-25 |
2575 | 2 , 17 , 18 , 23 , 25 , 29 |
2576 | 2 , 16 , 17 , 18 , 20 , 23 |
2833 | 1 , 5 , 6 , 8 , 10 , 14 , 17 , 21 , 23 , 26-30 , 32 , 34 , 37-39 |
2841 | 9 , 11 , 12 , 17 , 18 |
2845 | 20 |
2846 | 1 , 6 , 7 , 13 , 14 , 17 , 19-21 , 25 , 27 , 28 , 30 , 33 , 35-37 , 38 , 40 , 42 , 44 , 47 , 48 , 50 , 52 , 53 , 55-57 , 63 , 65 , 67 , 70-78 |
2850 | 1 , 21 , 32 , 33 , 41 , 52 , 54 , 56 , 57 , 59 , 64 , 66-68 |
תוכניות קשורות
תוכניות משנות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
ד/311/03/6 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 15.05.15 |
633-0523670 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 15.01.21 |
תתל/18/ג | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 30.05.23 |
633-1113919 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 19.04.24 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש.