תוכנית ג/9239 אצבע הגליל
הר הצפיה - מלונאות + מגורים במטולה - הר הצפיה
- ועדת תכנון
- אצבע הגליל
- סוג ועדה
- מחוזית
- יישוב
- מטולה
- מקום התוכנית
- מטולה - הר הצפיה
- סיווג התוכנית
- מתאר מקומית
- קטגוריה
- תיירות ונופש
- שטח התוכנית
- 268.470 דונם
- יזם
- רמ'י
- גוף מתכנן
- מבני תעשיה
סטטוס |
תקנון |
תשריט |
ממ"ג |
נספח |
אישור/תוקף |
|
|
|
|
הפקדה |
|
|
|
|
א. קביעת הוראות בניה באיזור תיירות ונופש ובאיזור תיירות מיוחד ב. התווית דרכים חדשות וביטול דרכים קיימות ג. קביעת שטחים ציבוריים פתוחים
ייעוד |
שטח (דונם) |
% מהשטח |
מגרשים |
מגורים (מ"ר) |
יח"ד |
תיירות ונופש |
156.410 |
58.26% |
13 |
|
|
מגרש |
ייעוד |
שטח (דונם) |
מגורים (מ"ר) |
יח"ד |
לא מגורים (מ"ר) |
100 |
מלונאות (אכסון מלונאי) |
9.500 |
|
|
1,900 |
101 |
מלונאות (אכסון מלונאי) |
10.000 |
|
|
20,000 |
102 |
מלונאות (אכסון מלונאי) |
12.080 |
|
|
24,160 |
103 |
מלונאות (אכסון מלונאי) |
11.670 |
|
|
23,340 |
104 |
מלונאות (אכסון מלונאי) |
12.200 |
|
|
24,400 |
105 |
מלונאות (אכסון מלונאי) |
7.620 |
|
|
15,240 |
106 |
מלונאות (אכסון מלונאי) |
8.840 |
|
|
17,680 |
107 |
מלונאות (אכסון מלונאי) |
14.900 |
|
|
29,800 |
108 |
מלונאות (אכסון מלונאי) |
15.050 |
|
|
30,100 |
109 |
מלונאות (אכסון מלונאי) |
32.270 |
|
|
58,086 |
111 |
מלונאות (אכסון מלונאי) |
10.540 |
|
|
21,044 |
200 |
אזור מלונות מיוחד |
6.750 |
|
|
13,500 |
201 |
אזור מלונות מיוחד |
4.990 |
|
|
9,980 |
|
שטח לדרכים |
55.710 |
20.75% |
1 |
|
|
מגרש |
ייעוד |
שטח (דונם) |
מגורים (מ"ר) |
יח"ד |
לא מגורים (מ"ר) |
2000 |
דרך או כביש או חנייה |
55.710 |
|
|
|
|
שטחים פתוחים |
44.630 |
16.62% |
10 |
|
|
מגרש |
ייעוד |
שטח (דונם) |
מגורים (מ"ר) |
יח"ד |
לא מגורים (מ"ר) |
300 |
שטח ציבורי פתוח |
9.730 |
|
|
|
301 |
שטח ציבורי פתוח |
0.880 |
|
|
|
302 |
שטח ציבורי פתוח |
2.870 |
|
|
|
303 |
שטח ציבורי פתוח |
5.620 |
|
|
|
304 |
שטח ציבורי פתוח |
3.320 |
|
|
|
305 |
שטח ציבורי פתוח |
0.680 |
|
|
|
306 |
שטח ציבורי פתוח |
3.340 |
|
|
|
307 |
שטח ציבורי פתוח |
3.740 |
|
|
|
308 |
שטח ציבורי פתוח |
10.210 |
|
|
|
309 |
שטח ציבורי פתוח |
4.240 |
|
|
|
|
אחר |
11.720 |
4.37% |
2 |
|
|
מגרש |
ייעוד |
שטח (דונם) |
מגורים (מ"ר) |
יח"ד |
לא מגורים (מ"ר) |
900 |
קרקע חקלאית |
3.760 |
|
|
|
400 |
שטח מיוחד |
7.960 |
|
|
|
|
סה"כ |
268.470 |
100% |
26 |
0 |
0 |
מגרש |
ייעוד |
שטח (דונם) |
מגורים (מ"ר) |
יח"ד |
לא מגורים (מ"ר) |
300 |
שטח ציבורי פתוח |
9.730 |
|
|
|
301 |
שטח ציבורי פתוח |
0.880 |
|
|
|
302 |
שטח ציבורי פתוח |
2.870 |
|
|
|
303 |
שטח ציבורי פתוח |
5.620 |
|
|
|
304 |
שטח ציבורי פתוח |
3.320 |
|
|
|
305 |
שטח ציבורי פתוח |
0.680 |
|
|
|
306 |
שטח ציבורי פתוח |
3.340 |
|
|
|
307 |
שטח ציבורי פתוח |
3.740 |
|
|
|
308 |
שטח ציבורי פתוח |
10.210 |
|
|
|
309 |
שטח ציבורי פתוח |
4.240 |
|
|
|
2000 |
דרך או כביש או חנייה |
55.710 |
|
|
|
100 |
מלונאות (אכסון מלונאי) |
9.500 |
|
|
1,900 |
101 |
מלונאות (אכסון מלונאי) |
10.000 |
|
|
20,000 |
102 |
מלונאות (אכסון מלונאי) |
12.080 |
|
|
24,160 |
103 |
מלונאות (אכסון מלונאי) |
11.670 |
|
|
23,340 |
104 |
מלונאות (אכסון מלונאי) |
12.200 |
|
|
24,400 |
105 |
מלונאות (אכסון מלונאי) |
7.620 |
|
|
15,240 |
106 |
מלונאות (אכסון מלונאי) |
8.840 |
|
|
17,680 |
107 |
מלונאות (אכסון מלונאי) |
14.900 |
|
|
29,800 |
108 |
מלונאות (אכסון מלונאי) |
15.050 |
|
|
30,100 |
109 |
מלונאות (אכסון מלונאי) |
32.270 |
|
|
58,086 |
111 |
מלונאות (אכסון מלונאי) |
10.540 |
|
|
21,044 |
900 |
קרקע חקלאית |
3.760 |
|
|
|
400 |
שטח מיוחד |
7.960 |
|
|
|
200 |
אזור מלונות מיוחד |
6.750 |
|
|
13,500 |
201 |
אזור מלונות מיוחד |
4.990 |
|
|
9,980 |
סטטוס |
תאריך |
הערה |
פרסום הפקדה ברשומות |
16.01.97 |
|
החלטת אישור |
28.05.97 |
(בתנאים) |
פרסום לתוקף בעיתונים |
14.08.05 |
הצופה |
פרסום לתוקף ברשומות |
27.09.05 |
|
גוש |
חלקה |
13203 |
1
, 3
, 5
, 13
, 151
, 153
, 158
, 160
, 162
, 170
, 183-185
|
13204 |
2
, 3
, 7
, 10
, 11
, 15
, 16
|
13915 |
1
, 2
, 4-40
, 42-55
, 57-102
, 104-123
|
13916 |
2
, 3-14
, 18-23
, 28
, 30-32
, 36
, 37
, 52-55
, 60
, 63
|
תוכניות משתנות
מס' תוכנית |
סוג יחס |
סטטוס |
ג/8260 |
שינוי |
פרסום לתוקף ברשומות 22.03.96 |
תוכניות משנות
מס' תוכנית |
סוג יחס |
סטטוס |
ג/18513 |
שינוי |
פרסום לתוקף ברשומות 14.06.12 |
ג/19716 |
שינוי |
פרסום לתוקף בעיתונים 19.04.19 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש.